بپرس
دخترونه های ستاشا
setareh & neusha
درباره وبلاگ


سلام خیلی خیلی خوش اومدین با نظرات زیباتون به بهتر شدن وبلاگمون کمک کنین

پيوندها
بمب خنده
واسه همه دختر باحالا
همین نزدیکی ها
عاشقانه ها من ازخدا می گویند
فکرکردی زرنگی...؟؟
gps ماشین ردیاب
دیلایت فابریک
جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آسمان خیالی و آدرس setasha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 68
بازدید کل : 6514
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 63
تعداد آنلاین : 1

h2 class="hl" align="center" style="margin-top: 0; margin-bottom: 0"> با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!

نويسندگان
setareh
neusha

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 25 فروردين 1393برچسب:جواب دادم, :: 22:35 :: نويسنده : neusha

راستشو میگم



نظرات شما عزیزان:

Sara
ساعت16:08---24 خرداد 1393

tahala be kasi gofti asheghetam
ya kasi behet gofte ke asheghete



محمد
ساعت18:20---2 ارديبهشت 1393
یه سوال؟؟؟؟؟ خو بذار فک کنم ......


آهان ماله کدوم استانی؟
پاسخ:نیوشو نمیدونم ولی منکه شومالیممم دخمل گیلانی
پاسخ:من تهران من نیوشام


محمد
ساعت18:08---2 ارديبهشت 1393
سلام وبت عالیه
وقت کردی به وب منم سر بزن خواستی تبادل لینک می کنیم


sajjad
ساعت18:03---2 ارديبهشت 1393
نماز میخونی؟؟؟؟
پاسخ:نع


sajjad
ساعت18:03---2 ارديبهشت 1393
سلام ..وبلاگ بسيار عااااااااااالي داريد..به وبلاگ ما هم سر بزنيد ..خيلي دوس دارم باهاتون تبادل لينک کنم..اگه ميشه ، لطفا مارو با عنوان**عاشقانه هاي من از خدا مي گويند**لينک کن وبهم خبربده...ياهم بگو اول من لينکت کنم بعد شما ما رو لينک کن..ممنون از وبلاگ زيباتون

دانشمند روانی
ساعت14:20---26 فروردين 1393
من عاشق آن شرلی ام اگه میشه عکساشو تو وبلاگت بزار
پاسخ:اوکی حتما میزارم سر بزن


سارا
ساعت23:47---25 فروردين 1393
سلام وبت خوشگله.به وب منم بسر.
پاسخ:اوکی عزیزم میام


علیرضا
ساعت22:55---25 فروردين 1393
سلام شبتون بخیر دوست عزیز وب قشنگی داری مرسی اگه دوس داری به منم سر بزن خوشحال میشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: